Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Novak d.o.o.(Studio Novak)

1. člen
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa in prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Novak d.o.o., Špruha 6, 1236 Trzin
(v nadaljevanju Studio Novak), v spletni trgovini Studio Novak. (www.gospodinjskiaparati.si)

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Studio Novak, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina Studio Novak je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Novak d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini Studio Novak.

Novak d.o.o. in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine Studio Novak s temi splošnimi pogoji. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine Studio Novak, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Naročilo zavezuje podjetje Novak d.o.o. in kupca. Po pogodbi se kot kupec potrošnik razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini Studio Novak.

Deli splošnih pogojev se uporabljajo za kupce potrošnika-fizične osebe, kot jim daje status Zakon o varstvu potrošnikov (Url. RS Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami). Zakon o varstvu potrošnikov kot kupca potrošnika določa: fizično osebo, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.  Za ostale kupce, ki nimajo lastnosti potrošnikov po Zakonu o varstvu potrošnikov (primeroma: pravne osebe, osebe, ki se ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo, itd.) in pri katerih torej ne gre za kupce potrošnike-fizične osebe, se deli teh splošnih pogojev, ne uporabljajo in se za urejanje medsebojnih razmerij uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika, razen v kolikor bolj specifični zakon ali ti splošni pogoji ne določajo izrecno drugače.

Vsak uporabnik storitve spletne trgovine Studia Novak ima na voljo uporabniško ime in geslo s katerim se registrira. Geslo je trajno in znano le uporabniku, ki ga prejme preko elektronske pošte. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oz. oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.


Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Studio Novak in se lahko razlikujejo od cen v salonu/trgovini Studio Novak. 

Fotografije, objavljene na  www.gospodinjskiaparati.si , so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PONUDNIK STUDIO NOVAK SI PRIDRŽUJE PRAVICO DO MOŽNOSTI NAPAK PRI VNOSU PODATKOV IN CEN . 
ZA TOČNE PODATKE PREVERITE PRI PONUDNIKU OZIROMA PO TELEFONU: 01/56-101-20 . 
ZA PISNE NAPAKE NE ODGOVARJAMO.


2. člen    
Osebna izkaznica

Naziv: Novak Inženiring,Trgovina izvoz-uvoz d.o.o.
Skrajšan naziv: Novak d.o.o.
Sedež: TRZIN
Naslov: Špruha 6,1236 Trzin, Slovenia
E-poštastudio@novak.si
Telefon: +386 1 56 101 20, Gsm: +386 41 636 736
Identifikacijska št. ID za DDV: SI22313702
Matična številka: 5405718
Direktor podjetja: Novak Jakob
SRG: Okrožno sodišče Ljubljana
Osnovni kapital: 26.206,00 EUR
Banke in poslovni računi: Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana IBAN: SI56 0230 9001 6198 089
SWIFT/BIC banke:  LJBASI2X

3. člen    
Načini Plačila
Ponudnik omogoča uporabniku naslednje načine plačila nakupov izdelkov:

Plačilo po predračunu - Če ste se odločili za plačilo po predračunu oziroma naročilu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun oziroma elektronsko naročilo z vsemi podatki za plačilo. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago naročeno in odposlano na naslov za dostavo oziroma bo odposlano v najkrajšem možnem času, če artikla ni na zalogi.

Plačilo z gotovino – Plačilo z gotovino lahko izvedete tudi na sedežu podjetja Novak d.o.o., ker se lahko na določene artikle oziroma za večje količine artiklov, koristijo dodatne gotovinske ugodnosti. Po prejemu plačila, bo blago tudi naročeno.

Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti Novak d.o.o.-ja. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima Novak d.o.o. pravico, da od kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem, nepoškodovanem stanju, oziroma v original embalaži. Novak d.o.o. izda račun na trajnem mediju (papir), ali pa ga pošlje v elektronski obliki na e-mail stranke, in je za uveljavljanje garancije, kot veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.

4. člen  
Status naročila

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto iz strani  ponudnika in da je naročilo v obdelavi. Kupcu so na kontaktni številki ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. V času obdelave naročila, lahko naročnik še spremeni svoje naročilo oz. ga stornira.

2. Kupcu se nato po elektronski pošti pošlje predračun oz. naročilo za plačilo naročenih izdelkov. Po prejemu plačila na naš T.R., bo blago tudi naročeno, ter odposlano v razumnem roku (odvisno od dobavljivosti naročenega izdelka).

2a. Če naročilo ni plačano v roku 7 dni od oddaje naročila, si pridržujemo pravico do preklica naročila!

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave in za uskladitev pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je nepreklicno sklenjena ko ponudnik pošlje pisno potrditev naročila. Pravni status takšnega naročila je “naročilo” in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov.

2b. Ko ponudnik sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Pridržujemo si pravico do zavrnitve naročila. (Zaradi napačne cene, napačnih podatkov oz. opisov, neplačanega naročila, nedobavljivosti izdelka, konec prodaje izdelka). Kupcu se na tej točki predlaga neko alternativo.

2c. Večinoma artiklov v spletni trgovini ni na zalogi, ter so po oddaji naročila naročeni za vsako stranko posebej. Rok dobave se lahko razlikuje, odvisno od posameznega artikla, ter dobavljivostjo artikla.

3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali po telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu lahko pouči kupca, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi, kam se lahko obrne v primeru pritožbe ter o politiki vračila blaga.

5.člen    
Naročila

Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil. Oddana naročila bodo obdelana isti oz. naslednji delovni dan, odvisno od časa, oddaje naročila oz. sprejeta naročila v informacijski sistem ponudnika. Čas obdelave naročila je odvisen od načina plačila (kupec mora pri tem upoštevati čas, ki je potreben za prejem bančnih nakazil), od dobavljivosti blaga in od interne organizacije ponudnika. Zaradi navedenih razlogov lahko čas obdelave naročil traja od nekaj minut do nekaj dni. Naročila oddana v soboto , nedeljo ali med prazniki bodo oddana v obdelavo v ponedeljek oziroma prvi delovni dan.

6. člen   
Pogoji za Odprodajo razstavnih eksponatov
Nakup razstavnih eksponatov je mogoč samo v razstavnem salonu Studio Novak. Nakup preko spletne trgovine ni mogoč, pri razstavnih eksponatih pa tudi ne ponujamo možnosti dostave aparata na dom. Razstavni eksponati so del razstavljenih elementov v salonu, zato niso več originalno zapakirani. Stranka je pred nakupom razstavnega eksponata seznanjena s stanjem aparata in si ga pred nakupom obvezno tudi ogleda. Kasnejših vizualnih napak, poškodb izdelka ne bomo upoštevali. Garancija za razstavne eksponate velja od dneva nakupa izdelka po veljavnem zakoniku. Nekateri izmed razstavnih eksponatov so vgrajeni v razstavljene kuhinje, zato jih ni mogoče prevzeti ob dnevu nakupa, temveč šele naknadno.

7. člen    
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov, napačna cena, napačni podatki....).Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene objavljene v spletni trgovini Studio Novak, se neprestano spreminjajo.  Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Studio Novak in se lahko razlikujejo od cen v salonu Studia Novak d.o.o. Stroški dostave niso vključeni v ceno artikla. Cena dostave je posebej določena glede na izbiro artikla in je vidna v košarici.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen in se razlikuje od cene po uradnem ceniku dobavitelja. S tem si pridržujemo pravico do spremembe oziroma popravek cene, ter zavrnitve naročila. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma pogodbe, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

8. člen
Točnost podatkov
Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju Novak d.o.o., odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

9. člen
Vrste pogodb
Pogodba o prodaji je pogodba, s katero kupec-potrošnik kupi izdelek s takojšnjim plačilom.
Kupoprodajna pogodba je med podjetjem Novak d.o.o., in kupcem-potrošnikom v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in mu prodajalec pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Pogodba, ki se sklepa po pošti, se šteje za sklenjeno s trenutkom, ko podjetje Novak d.o.o. dobi kupčevo pisno izjavo, da ponudbo/pogodbo sprejema, oziroma ko kupec prevzame naročeno blago. Vse pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku.

10. člen
Odstop od pogodbe (FIZIČNA OSEBA)
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec potrošnik-fizična oseba pravico, da v štirinajstih (14) dneh od pridobitve dejanske posesti nad blagom oziroma pridobitve dejanske posesti nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu, ali pridobitve dejanske posesti nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev v skladu s 43.č členom ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov). Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti Studio Novak (Novak d.o.o.) ,o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, po elektronski pošti na naslov  studio@novak.si  , s priporočenim pismom poslanim po pošti na naslov Novak d.o.o., Špruha 6, 1236 Trzin, na telefonsko številko 01/56-101-20.

V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi odstopni obrazec (Odstop od pogodbe.pdf)

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe iz prvega odstavka tega člena.

Kupec potrošnik-fizična oseba mora izdelek vrniti prodajalcu v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeti izdelki morajo biti neuporabljeni, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Izdelki morajo biti vrnjeni v svoji prvotni, originalni embalaži, ki ni popisana, porisana, prelepljena z barvnim lepilnim trakom ali kako drugače poškodovana ali uničena, oziroma morajo biti izdelki v stanju, v kakršnem so bil tedaj, ko so mu bil izročeni. V primeru, da vrnjeno blago ni v enakem stanju, kot pri prevzemu, si pridržujemo pravico, da od kupca, naknadno zahtevamo plačilo odškodnine v sorazmerju z zmanjšano vrednostjo vrnjenega izdelka, o čem moramo kupca ustrezno obvestiti, kupec pa mora v predvidenem roku povrniti celoten znesek prejetih vplačil, vključno s stroški dostave. Potrošnik kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec potrošnik-fizična oseba lahko blago vrne po pošti ali ga izroči/dostavi neposredno na naslov Novak d.o.o., Špruha 6, 1236 Trzin. Stroške vračila blaga krije kupec potrošnik. Blago se vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, od katerega je kupec obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. V primeru, da prodajalec izdelek prevzame pri kupcu, je kupec dolžan nositi stroške prevoza in sicer v višini stroška, plačanega za dostavo izdelka. Če kupec potrošnik-fizična odstopi od te pogodbe, mu bo Novak d.o.o. najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnilo prejeta plačila. Vračilo plačil se izvede  z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. Novak d.o.o. lahko zadržijo plačilo, dokler ne prejmejo vrnjenega blaga. Vrnitev prejetega izdelka podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost (in torej ne gre za kupca potrošnika fizična oseba), zanjo določila tega člena ne veljajo.

Pri nakupu v trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih je predmet nakupa blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

V drugih primerih (ko pogodba ni sklenjena zunaj poslovnih prostorov ali na daljavo) ima kupec možnost odstopa od pogodbe skladno z veljavno zakonodajo.

11. člen
Prodajna pogodba
S pogodbo o prodaji s takojšnjim plačilom se prodajalec kupcu zaveže izročiti izbrani izdelek proti takojšnjemu plačilu celotne kupnine. V pogodbi o prodaji s takojšnjim plačilom kupec in prodajalec opredelita znamko, tip in model izdelka, ceno, strošek dostave izdelka ter druge elemente naročila. Podatki o sklenjeni pogodbi oz. o oddanem naročilu so shranjeni v podatkovni bazi prodajalca.

12. člen
Dostava 
Večinoma artiklov v spletni trgovini ni na zalogi, ter so po oddaji naročila naročeni za vsako stranko posebej. Rok dobave se lahko razlikuje, odvisno od posameznega artikla.

V primeru, da Novak d.o.o., oz. zunanji pogodbeni partner Pošta Slovenije d.d., izdelek dostavi na želeni naslov kupca v R. Sloveniji, znaša rok dostave v primeru, da je izdelek na zalogi, največ 3-5 delovnih dni (odvisno od posameznih razmer), v nasprotnem primeru pa ustrezno dlje. Strošek dostave izdelka znaša, po ceniku trgovine Studio Novak, ki je objavljen pod členom 12a, ne glede na kraj, ki se nahaja v R. Sloveniji. Za izdelke, višje od 150 cm in/ali težje od 90 kg, mora kupec ob dostavi zagotoviti dve osebi za vnos izdelka v stanovanje.

Posebne drugačne dostave oziroma usluge pa se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.d. Za dostave izven območja Slovenije veljajo drugačni pogoji pošiljanja in je predmet posebnega naknadnega dogovora z kupcem!

Naročeni artikli so poslani na naslov, ki ga je kupec navedel na obrazcu za naročilo. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova za izdajo računa, mora kupec na obrazcu za naročilo navesti oba naslova. Naročeni artikli bodo poslani na naslov za dostavo, ki je na obrazcu za naročilo posebej označen. Naslov za izdajo računa in naslov za dostavo sta lahko različna samo pri naročilih, ki so plačana po predračunu. V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni prisoten, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki jo kupec pooblasti za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice / prevzemnice, oziroma ustreznega priloženega dokumenta, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika. Ob dostavi aparata na želeni naslov se kupcu preda prevzemnica/dobavnica, račun pa se stranki pošlje naknadno po pošti oziroma po elektronski pošti. Garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku priloži dobavitelj k aparatu. V slučaju, da se te dokumenti izgubijo med transportom, se pošlje druge naknadno, po obvestilu kupca. Original sklenjene pogodbe hrani Studio Novak na sedežu podjetja.

Stranki pogodbe, predhodno določita rok dobave za vsako naročilo posebej, pri čemer rok ni fiksen, temveč je okviren /predviden in glede tega prodajalec ne prevzema nobenih obveznosti. Rok dostave se v primeru, da se pri dobavitelju gospodinjskih aparatov rok podaljša, skladno s tem podaljša tudi rok dobave pri kupcu, pri čemer se o novem roku dostave kupca obvesti po elektronski pošti oziroma po telefonu. V primeru zahtev po spremembi blaga (karakteristike, oblika, dodatna naročila) na strani kupca oziroma drugih okoliščin, ki nastanejo na strani kupca, se rok dostave ustrezno podaljša.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo , če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

12a.člen
Cenik dostav

Od 1 - 260eur: 5,90eur
Od 260 - 330eur: 9,00eur
Od 330 - 380eur: 13eur
Od 380 - 780eur: 16eur
Od 780 - 1.390eur: 20eur
Od 1.390 - 2.400eur: 26eur
Od 2.400 - 3.000eur: 36eur
Od 3.000 naprej: BREZPLAČNO

Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je razvidno tako v košarici kot tudi na računu. 
Odvoz starega aparata od 16eur naprej (odvisno od same velikosti aparata)
Aparat mora biti pripravljen pred glavnimi vhodnimi vrati hiše oziroma bloka za odvoz!

12b. člen
Osebni prevzem
Kupec lahko po predhodnem dogovoru osebno prevzame naročeno blago tudi na sedežu podjetja Novak d.o.o., Špruha 6, 1236 Trzin

  • Od ponedeljka do četrtka od 9.00 do 18.00 ure
  • Od petka od 9.00 do 13.00 ure
  • Sobota, Nedelja, Prazniki zaprto


13. člen
Poškodbe izdelka 
Kupec-potrošnik je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti prodajalca oziroma dostavljavca, odvisno od tega ali prevzema izdelek kupec pri prodajalcu ali pa mu je bil dostavljen. Kupec je dolžan skupaj s prodajalcem/dostavljavcem sestaviti uradni zapisnik. Kupec bo poškodovan izdelek, skupaj z uradnim zapisnikom posredoval na e-naslov studio@novak.si. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.
Poškodovanega izdelka, ki ga reklamirate ne smete uporabljatiZa rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe. 

V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na številki Novak d.o.o.,  +386 41 636 736 in na naslov studio@novak.si . Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov studio@novak.si . Kasnejše reklamacije, razen v kolikor zakon določa drugače, niso možne.

Kupci, so dolžni o ugotovljenih napakah obvestiti prodajalca pisno, v rokih, ki jih določa OZ. Kupec bo poškodovani izdelek, ki mora biti zapakiran v prvotni embalaži in zaščiten, skupaj z uradnim zapisnikom poslal na sedež podjetja Novak d.o.o., Špruha 6, 1236 Trzin, brez stroškov pošiljanja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek. Kupec ne sme sam transportirati izdelka, za katerega uveljavlja poškodbo.

Dostava preko Pošte Slovenije:
Če izdelek prejmete s Pošto Slovenije in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da prijavite poškodbo izdelka pri Pošti Slovenije. Na Pošti se izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki, katerega tudi vi podpišete. Nato se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek nato na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odobritve s strani Pošte Slovenije se nato kupcu vrne kupnina ali pošlje nov izdelek.

PDF Zahtevek za odškodnino

Lahko pa postopek sprožite tudi preko nas, tako, da v roku 30 dni od prejema pošiljke na naš elektronski naslov studio@novak.si 
pošljete: slike poškodovanega izdelka , slike pošiljke (paketa, embalaže), poštne nalepke, opišite poškodbo. Mi nato podamo na Pošto Slovenije reklamacijo na njihov transport pošiljke in s strani Pošte vas kontaktirajo, za ogled poškodbe, odvoz poškodovanega izdelka in zapis reklamacijskega zapisnika. Zahtevek nato na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odobritve s strani Pošte Slovenije se nato kupcu vrne kupnina ali pošlje nov izdelek

14. člen   
Stroški skladiščenja

Če kupec oziroma stranka po predhodno dogovorjenem terminu (ko preteče dogovorjeni termin skladiščenja), ne prevzame naročenih artiklov v skladišču podjetja Novak d.o.o., si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov skladiščenja. Stranka je s temi pogoji tudi seznanjena. Stroški skladiščenja naročenega oziroma potrjenega blaga znašajo na dan 45eur z ddv.

15. člen
Garancije
 
Garancija proizvajalca 
Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini Studia Novak imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji v skladu s pogoji garancije in servisiranja, ki jih nudi proizvajalec posameznega izdelka. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan prvemu kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga za rok enega leta. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, prodajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Če proizvajalec v garancijskem roku ne popravi izdelka v 45 dneh od dneva prijave okvare ali če okvare ni mogoče popraviti, proizvajalec izdelek zamenja z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Ta pravica ugasne po dveh letih od dneva, ko je kupec potrošnik-fizična oseba zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim, oziroma po enem letu za kupca pravno osebo.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

- neupoštevanje navodil za uporabo,
- popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- nepravilna vgradnja aparata,
- uporaba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na studio@novak.si  ali pa pokličete na telefon +386 1 56 101 20

16. člen
Stvarna napaka
  
Če kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali delovanje in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov ter ste kupec-potrošnik, kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov, nas o tem s pisnim obvestilom ali osebno ter najkasneje v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in največ dveh (2) let od dneva dobave izdelka, obvestite. V roku (8) dneh vam bomo ogovorili

Zahtevate lahko, da:
brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku
ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako
ali izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom
ali vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam v pregled dostavite ali pošljite, vendar upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih (8) dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru
vas v roku osmih (8) dni po prevzemu izdelka na sedežu firme Novak d.o.o., Špruha 6,1236 Trzin, pisno obvestimo, da je napaka sporna. Če se po prevzemu stvari pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti in niste kupec po Zakonu o varstvu potrošnikov (niste kupec potrošnik-fizična oseba), morate o stvarni napaki po OZ obvestiti prodajalca v roku osmih (8) dni, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar največ v roku šestih (6) mesecev, odkar je bila stvar izročena.

17. člen
Varovanje osebnih podatkov
Novak d.o.o. bo kot upravljavec vse pridobljene osebne podatke obdeloval in varoval v skladu z vsakokrat veljavno evropsko in nacionalno zakonodajo ter v skladu z morebitnimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi relevantne zakonodaje. Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju Novak, d.o.o. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

18. člen     
Pravica do zasebnosti

Ponudnik Novak d.o.o., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani Spletne trgovine Studia Novak, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije. Vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.

19. člen     
Odveza odgovornosti

Spletna trgovina Studio Novak deluje na principu kataloške prodaje, podatke o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh.  Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ob ponovni dobavljivosti artikla ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, saj so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov. Ponudnik si pridržuje pravico do tiskarskih napak. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katera ponudnik ne more vplivati (v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile).

20. člen     
Avtorsko pravo

Spletna trgovina Studio Novak, dopušča uporabo njegovih prenesenih oz. shranjenih vsebin v okviru delovanja spletne trgovine. Vsi podatki ter ostala gradiva, ki so objavljena na spletni trgovini Studio Novak, so zaščiteni z zakonom o avtorskih pravicah in jih uporabnik lahko uporablja zgolj v lastne namene. Podatke ni dovoljeno posredovati naprej brez soglasja avtorja oziroma lastnika Spletne trgovine Studio Novak.

21. člen
Sodna pristojnost in izključitev izvensodnega reševanja sporov

Kupec, v največji meri, kot jo dopušča veljavna zakonodaja, soglaša, da o morebitnem sporu, ki bi se nanašal na pogodbo o prodaji oziroma na obseg in izvrševanje pravic po pogodbi in po teh splošnih pogojih, odloča stvarno pristojno sodišče.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov: Kupec-potrošnik lahko v morebitnem primeru spora iz nakupov, ki so bili opravljeni prek spletne trgovine, ki jo Novak d.o.o. omogoča kot ponudnik blaga in storitev na območju Republike Slovenije, spor poizkuša rešiti prek platforme za reševanje potrošniških sporov (SRPS). Na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov lahko potrošnik dostopa preko spodnje povezave.

Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:     
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Izven navedenega, Novak d.o.o., v skladu z 8. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov in načelom prostovoljnosti, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, razen, če poseben zakon ali uredba Evropske unije to izrecno določata.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

22. člen
Veljavnost splošnih pogojev poslovanja
Ti splošni pogoji poslovanja začnejo veljati s 09.03.2022 in veljajo do preklica.




Ljubljana 09.03.2022                                                                                                        Novak d.o.o.